niedziela, 7 października 2012

Fotorelacja

Spotkanie udało się i to bardzo....:))
Poznałyśmy nową Małopolankę Martę, która jeszcze na dodatek zdradziła nam tajniki transferu...i pokazała trzy sposoby robienia transferów...Marta była profesjonalnie przygotowana do prezentacji...:))



 A oto taca wykonana przez Martę...

Nasze mistrzynie od drutów dyskutowały z jakiego koloru zrobić robótkę żeby nie wyglądała jak "babcina" :))

A potem zajęłyśmy się decu...popijając kawkę i przegryzając ciasteczka... 
Alinka również doskonale i perfekcyjnie przygotowana zdradziła nam tajemnice tej techniki...i pokazała swoje piękne prace...



 I wszystkie ( prawie wszystkie):)) wzięłyśmy się ostro do pracy...







A oto efekty naszej pracy...mój wieszak, i rameczki Paulinki, Agi i Klaudii...

Dziękuję dziewczyny za cudowne spotkanie...szkoda, że nie było pozostałych Małopolanek  które wiem, że chciały przybyć a niestety z różnych przyczyn nie dotarły....
Następne spotkanie pod koniec listopada!!! Będziemy robić ozdoby na Boże Narodzenie i już dziś wszystkich zapraszam!!!
Pozdrawiam 
Grodzia

27 komentarzy:

  1. To ja choćby wiało,grzmiało i padało koniecznie sie pojawie.Tak wiec prosze mnie wciągnąc na liste ;))
    Ciesze się ze spotkanie sie udało,żałuje że i tym razem nie udało mi sie wybrać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok jesteś wciągnięta na listę i choćby siłą to Cie wyciągnę:))

      Usuń
    2. To w razie czego załatw dobry dzwig bo ja nie z tych lekkich ;))

      Usuń
  2. ja mam nadzieję że się spotkamy znowu :)))

    pozdrawiam dziewczyny miło było Was poznać
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś bardzo sie cieszę, że w końcu mogłysmy sie spotkać:) i do następnego...:)

      Usuń
  3. jak mam rozumieć, że prawie wszystkie wzięły się do pracy? Czyżby ktoś się obijał???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak wyszło-zmęczenie materiałowe mi się objawiło i tylko uczyłam się wzrokowo a nie palpacyjnie :)

      Usuń
  4. Dzięki dziewczyny za spotkanie ... było naprawdę fajnie, jak zwykle :-))) Żałujcie, że Was nie było ... i szykujcie się na następne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja znowu mogę tylko zazdrościć... Dziewczyny fajnie, że spotkanie się udało i spędziłyście czas twórczo. Mam nadzieję, że w listopadzie już nic nie stanie na przeszkodzie chociaż w moim stanie nigdy nic nie wiadomo :)
    A jeśli przeczyta ten komentarz moja sąsiadka Edyta to już może się przygotować na udzielanie korepetycji z dekupażu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko trzymaj się dzielnie!!!:) i gratulacje bo Edytka zdradziła mi coś nieco:)) fajnie byłoby się spotkać w listopadzie:)

      Usuń
  6. Widzę, że spotkanie się udało. Nawet nie wiecie, jak bardzo żałuję, że nie mogłam z Wami być.
    Nie znamy dnia, ani godziny...

    OdpowiedzUsuń
  7. oj kobitki powtórkowe warsztaciki dla pozostałych bardzo proszę :/ te transfery ehhhh, pozostaje zazdrościć :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również dziękuję za spotkanie!
    I prywata: Kasia, możesz mi napisać swojego maila? U ciebie wyskakuje mi ostrzeżenie o wirusie i wyrzuca ze strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem... Dzieje się tak tylko przy przeglądaniu najnowszą wersją google chrome. Próbowałam coś z tym zrobić, ale na razie bezskutecznie. Ze swojej strony mogę obiecać, że wirusa nie ma :)

      Usuń
    2. mnie w lapku też wywala, a stacjonarny umarł więc nie mogę nawet niczego zobaczyć:(

      Usuń
  9. Ale fajnie patrzeć na to wasze zaangażowanie :D Oj czyżby deco was wkręciło ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też Dziewczyny bardzo dziękuję za przemiłe spotkanie tego mi było potrzeba ,bo to tygryski lubią najbardziej czyli świetne towarzystwo.
    Buziaki :););)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie pozostaje przeprosic, ze nawet znac nie dałam, że nie dojadę, ech życie. A chciałam, a tu tyle się działo i jeszcze Was nie poznałam, buuu.... Grodzia dziękuję za cierpliwośc i pamięc.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tka pięknie ozdobione wieszaki wyglądają świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszły świetnie!!
    Bardzo fajny cytat na tacy, wykorzystam!
    pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wieszaki są genialne!! Robicie niesamowite rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wieszaczki urzekły mnie pod każdym względem.
    P.s. Przez 6 lat także byłam Małopolanką ;)
    Pozdrawiam i obserwuję. Zapraszam także do siebie
    http://modelinadoroslej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń