piątek, 8 lutego 2013

Wyzwanie Walentynkowe


W końcu przyszedł czas na wszystkie piękne prace nadesłane do mnie w ostatnim czasie/ przepraszam za brak potwierdzenia, ale byłam na nartkach bez dostępu do kompa/. Publikuję je w dowolnej kolejności i przypominam o zasadach zabawy zamieszczonych we wcześniejszym poście http://malopolankitworza.blogspot.com/search?updated-max=2013-01-15T03:23:00-08:00&max-results=7
Teraz czas na fotki tadaaaaam!!!
 

 1. Guziczki


2. Zawieszka
3. Kosmetyczka
4. Trzy serduszka
5. Drewniane serduszko
6. Girlanda
7. Podusia
8. Podusia z kokardą
9. Sutasz

10. Rameczka
11. Etui
12. Koraliki
13. Bransoletka
14. Serce z różyczkami
15. Trzy kwiatuszki

16. Etui na okulary

Oczywiście bardzo gorąco zachęcam do głosowania, żebym na Walentynki mogła ogłosić szczęśliwego zwycięzcę/ hmmm Małopolanki wykazała się w bardzo ograniczonym zakresie, czyżby okazja nie była warta zachodu?:)/
Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających!!!













23 komentarze:

  1. pierwsza fotka podwójna to działanie mojego kompa- żadna sugestia!:)Jak tylko ktoś władny do niego dojdzieto na pewno naprawi- miłej zabawy życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbliższe mojemu sercu są różowe serduszka :) Tak więc swój głos oddaję na numerek 6 - girlandę.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie piękności. Ja swój głos oddaję na numer 4!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oddaje głos na ramkę z perełkami - nr 10. Ala

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie umie się zdecydować między 1, 4, a 10... super pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  6. podusia z kokardką czyli 8 już była publikowana na innej stronce więc proponuję wybrać z nowości!

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam dylemat, ale oddaję głos na 4!

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja sie zbieralam i zbierałam i kiedy w koncu dzis miałam wysłac fotke to sie okazuje ze po czasie ;/
    Wszystkie prace piekne ale mnie najbardziej sie podobaja dwie prace. nr 1 i nr 10 nie potrafie sie zdecydowac na jedna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dasz radę- proszę o jeden numerek mimo, że podoba się kilka prac:)nikt nie będzie obrażony!

      Usuń
    2. razem z córa wybrałysmy jednak numerek 10

      Usuń
    3. a widzisz:) dałyście radę!!! 10 faktycznie jest śliczna:)

      Usuń
  9. A ja głosuję na rameczkę nr 10 :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nr 1 za pomysłowość :D
    :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Głosuje na numer 16;-))
    Pomysłowe i stylowe...śliczne;-)))
    Ciężko wybrać zwłaszcza, że nie miaalam pojęcia jakie kryterium przyjąc...Chapeau bas dla Jurorek w innych wyzwaniach!;-)))

    OdpowiedzUsuń