środa, 4 września 2013

Zapraszamy na spotkanie 21 września

Zapraszamy wszystkie Małopolanki na kolejne nasze spotkanie tym razem poświęcone filcowaniu. Szykuje się bardzo wiele atrakcji w szczególności ciekawych warsztatów. A oto cały plan spotkania:

W programie:
Godz. 11.00 – 12.00
Pokaz filcowania na sucho, podczas którego uczestnicy wydarzenia zostaną wprowadzeni w świat filcu, oraz rodzajów technik filcowania artystycznego.
Prowadzenie: Dominika Radzikowska
Godz. 12.00 - 14.00
Mini warsztaty filcowania na sucho w technice tzw. "Needle felting". To bardzo czasochłonna technika polegająca na filcowaniu przy użyciu specjalnych igiełek. Wykonanie jednego misia to kilkugodzinny proces, polegający na rzeźbieniu w czesance.
Uczestnicy warsztatów będą mieli okazję zapoznać się z techniką oraz nauczyć się jak wykonać broszkę "głowa misia".
Prowadzenie: Agnieszka Sojko znana jako AgaFil Filc
Godzina 14.00 - 16.00
Mini warsztaty filcowania na mokro - kwiat na łodydze jako naszyjnik. W zależności od umiejętności uczestników warsztatów ozdoba kwiatowa będzie mniej lub bardziej rozbudowana.
Prowadzenie: Krystyna Drożdżowska
Ponad to:
- robótkowe wymianki
- wystawa przedmiotów wykonanych z tego niezwykle praktycznego materiału
- okazja do poznania inspirujących ludzi i nawiązywania cennych relacji
Wstęp (w tym udział w warsztatach): tylko 30 zł! ( dla osób z naszej grupy 25 zł) 
Zapraszamy wszystkich, którzy chcą, choć na chwile oderwać się od codziennych zajęć i oddać twórczej fantazji!
Zapisy i informacje: info@mamycel.pl

BARDZO WAŻNE!!! ZMIENIŁ SIĘ ADRES NASZYCH SPOTKAŃ!!!!!!!
 
Teraz spotkanie odbędzie się w centrum koło Jubilatu w
 
CAFE SZAFE
ul. Felicjanek 10

 
Zapewniamy każdej uczestniczce materiały na warsztaty, poza tym materiały będą możliwe również do kupienia na miejscu.
 
Pozdrawiam serdecznie.

13 komentarzy:

  1. Spotkanie zapowiada się jak zwykle wspaniale :)
    Mam nadzieję, że uda mi się przyjść :( buu

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana ja się zapisuję można tu??

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bym chciała tu:)Nie wiem, jeszcze jak trafię, ale trafię:)Dopisz mnie proszę do listy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już dawno jesteś zapisana:)))

      Usuń
    2. To super:)Ale może przywiozę ze sobą jeszcze jedną chętną:)Oczywiście dam wcześniej znać:)

      Usuń
  4. mam nadzieję, że ja też już figuruję na liście:):):) Zaraz patrzę gdzież to jest???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. figurujesz na pierwszym miejscu:)) a lista liczy już ponad 20 osób:)

      Usuń
    2. wow to znowu nie będę wiedziała z kim rozmawiam- normalnie zapytam wprost czy jak:)

      Usuń
  5. Wpiszcie i mnie :) na 90% dam radę przybyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę, aby spotkanie się udało. :) Pozdrawiam. <3 Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Iwonko, a do kiedy można/trzeba się zapisać. Ja bym bardzo chciała, ale mam taki kocioł, że nie jestem pewna czy mi się uda :(

    OdpowiedzUsuń