wtorek, 15 stycznia 2013

Kolejne spotkanie...16 lutego...

Dziewczyny czas się spotkać...:))
Kolejne spotkanie Małopolanek odbędzie się 16 lutego ( w sobotę)
Godzina spotkania to 10.30.
I uwaga tym razem spotkanie w innym miejscu!!!:)
A mianowicie w sklepie amiQs u naszej Edytki 
na ulicy Bronowickiej 19.


Edytka w każdą trzecią sobotę miesiąca organizuje u siebie spotkania robótkowe...w tą sobotę 19 stycznia też, także jeśli ktoś ma ochotę to koniecznie trzeba się wybrać:))


A 16 lutego my swoje spotkanie wyjątkowo przeniesiemy do sklepu u Edytki...gdzie będziemy mogły się zapoznać z włóczkami z całego świata...Edytka zapewne nam odpowie na wszystkie pytania dotyczące włóczek, każda też będzie mogła na miejscu zaopatrzyć się jeśli coś wpadnie jej w oko...:))
Beatka nasza Makramka pokaże nam podstawy makramy, będzie można również poćwiczyć robienie na drutach oraz na szydełku:)) 

Także dziewczyny na najbliższe spotkanie zabieramy druty i szydełka :))


Bardzo serdecznie zapraszam wszystkich!!!!  Także tych którzy nie mają  do czynienia z szydełkiem czy drutami!!! Zapraszam nowe dziewczyny, które dołączyły do naszego grona w ostatnim czasie....bardzo chętnie Was poznamy oraz pooglądamy Wasze prace...:) bo mam nadzieję, ze przyniesiecie nam coś pokazać:)) 

Tym razem, nie będzie składki w wysokości 10 zł...za to proszę przynieść jakieś słodkości lub coś na przegryzkę:)) 

Czekam na wszelkie pytania i sugestie związane ze spotkaniem:)))
oraz na zgłaszanie się chętnych na spotkanie ( w celu zrobienia orientacyjnej listy uczestników):))

Pozdrawiam
Grodzia:))


43 komentarze:

  1. Ale szkoda, mam wtedy firmowa imprezę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze no to szkoda, że Cię nie będzie...ale następnym razem może się uda:))

      Usuń
    2. No jak dla mnie wielka szkoda, bo już dawno zapomniałam szydełko i fajnie byłoby coś podpatrzeć. Ostatnio skupiłam się na papierowej wiklinie i nie miałam już czasu na szydełko ;) No cóż, życzę udanego spotkania! Pozdrówki Iza :)

      Usuń
    3. Zawsze możesz wpaść w tą sobotę na amiQsowe spotkanie :)

      Usuń
    4. O dziekuje za informacje. Ja jakas imprezowa nie jestem ale w ta sobote mam urodziny u synka kolezanki... Nic jednak nie zastapi spotkania w gronie Malopolanek ;-)

      Usuń
  2. Oooo super będzie was poznać, mam nadzieję że uda mi się przyjechać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszamy!!! i koniecznie zabierz jakieś swoje prace do pokazania:))

      Usuń
  3. ... choć bym miała skonać to będę :D:D:D

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. i może mnie się uda przyjechać ;)
    znów szydełko ...ale tym razem mam myśl by zrobić serwetkę :P
    czyli hasło przewodnie jak czytać schemat :P a nie iśc na żywioł :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszamy:) schematu to i ja już Cię nawet mogę nauczyć czytać:)) bo się naumiałam:))

      Usuń
    2. O proszę, widzę ochotę do pracy :) Oczywiście, też mogę pomóc.

      Usuń
  5. Będzie wspaniale. A jeśli miejsce spotkania to rzeczywiście tak zaopatrzony Sklep jak na zdjęciu - to myślę że spotkanie "przeciągnie się " spokojnie do niedzieli - bo to rzecz wiadoma że trzeba będzie wszystkie włóczki obejrzeć i dotknąć ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. włóczek wprawdzie nie kocham, ale za to dziecię mieszka tuż obok więc miałabym szansę bez zwiedzania dojechać na miejsce:) Póki co nawet termin wolny w szkole więc trzymam kciuki, żeby tak pozostało. Pozdrawiam serdecznie papatki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana no teraz po tak długiej nieobecności to musisz przybyć bo zapomnimy jak wyglądasz:)))

      Usuń
  7. I jeszcze pytanko czy będzie ktoś, kto mógłby mi pokazać jak się plącze te nieszczęsne żmijki z koralików? Patrzyłam, robiłam i ...kicha. Tym razem na tarczy:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nawet nie wiem o co Ci chodzi:))))))

      Usuń
    2. Kiedyś robiłam, to jak mnie poprosisz, to sobie porządniej przypomnę :)

      Usuń
    3. no to chyba już zacznę się prosić, bo nie lubię jak mnie materia zwyciężą:)Znaczy motywacja wzrasta!!!

      Usuń
  8. hmmm...
    Wstepnie jak sie nic nie urodzi po drodze to przybędę,
    przynajmniej bardzo bym chciała.
    No ale zobaczymy czasu sporo.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja myślę, ze tym razem się spotkamy w Krakowie:)) i może przerzucisz się z szmatek na nitki:))

      Usuń
    2. No własnie problem jest taki że raczej nie zapałam chyba nigdy miłoscia do nitek ( chodź kto wie ;)) )
      I tak własnie myslałam ,że szkoda ,że to nie sklep z tkaninami a moze to i lepiej ??? ;))

      Usuń
    3. A jeszcze tak na marginesie jest tam gdzies w okolicy jakis fajny sklep z tkaninami ? konkretnie bawełenka w kropki, kwiatki,serca itp

      Usuń
    4. Sklep z tkaninami jest obok (nie wiem, co dokładnie), więc jak Ci się będzie bardzo nudziło, to Cię ewentualnie wypuścimy na chwilkę :)

      Usuń
    5. Dzieki Kasiu ,oj tam nudziło od razu ,po prostu przyjade wczesniej ;)

      Usuń
  9. wydałabyś pewnie fortunę w sklepie z tkaninami:)) ja się w tamtych okolicach nie orientuję ale może dziewczyny będą coś wiedzieć na ten temat:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak ,na tkaninki to ostatnie pieniadze bym wydała ;/

      Usuń
  10. Będę, będę :) Mam zdecydowanie bliżej, więc przyjemniej.

    OdpowiedzUsuń
  11. mam nadzieję że i ja będę mogła sie pojawić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To musi być wspaniale doswiadczenie...tyle pokrewnych dusz w jednym miejscu...swietny pomysl
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze, co może spotkać pasjonata czegokolwiek, to pokrewna dusza, która rozumie wszystko :)

      Usuń
  13. Ja ze wszystkich postaram się przybyć :) Już w kalendarz wpisałam :D
    Tylko jest problem że szydełka w życiu w rękach nie miałam :/
    A na drutach robiłam w 10 lat temu w szkole :(
    Nie wiem czy się odnajdę, ale jeśli ktoś chętny mnie nauczyć - to ja szybko łapię o co chodzi i chętnie skorzystam :D
    Więc do zobaczenia :D
    Pozdrawiam ciepło i decoupagowo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę być chętną na nauczycielkę :)
      Jak ktoś cokolwiek miał z oczkami do czynienia, to sobie poradzi bardzo szybko.

      Usuń
  14. Ja się boję jechać do sklepu do Edytki ... obawiam się, że mój budżet może baaaaardzo ucierpieć :-) Już tam byłam i nie wiedziałam na co mam patrzeć ... cuda takie, że bark słów! Tylko brać się za druty lub szydełko ... dziergać... dziergać.
    Tak poważnie ... nie wiem czy będę. Utknęłam nad projektem ... i jeszcze dłuuuuugo nad nim posiedzę. Liczę na to, że jednak się uda :-)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś my też liczymy że będziesz:) trzymaj się dzielnie nad tym projektem!:) pewnie zamiast siedzieć nad nim chętnie podziergałabyś na drutach..:))

      Usuń
    2. Oj ... tak, tak!!! I na drutach, i na szydełku, i sreberko bym pozawijała ... ale na razie nic z tego :-) Postaram się być :-)

      Usuń
  15. Jak przeżyję sesję to spróbuję w końcu wybrać się na spotkanie Małopolanek :) Obiecuję to sobie od października :D W każdym razie postaram się być na spotkaniu 16 lutego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja 16 lutego też powinnam być :) po 12:15 w zależności czy będę musiała zostać na seminarium potem czy nie, ale jeśli tak to będę do 14:30.

      Usuń
  16. spotkanie rzut beretem ode mnie ;) jak tylko mąż będzie miał wolną sobotę to na pewno się pojawię! bo jeśli będzie pracował, to z moim małym tornado chyba nie najlepszy pomysł przybywać.. te wszystkie włóczki latałyby w powietrzu ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. takie spotkania to super sprawa:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń