poniedziałek, 9 grudnia 2013

Nowa Małopolanka Magda...


Kochani w nasze szeregi wstępuje Magda...

 
Magda gościła na naszym ostatnim spotkaniu w Nowym Sączu oraz na wcześniejszym w Krakowie, więc niektóre z Was miały okazję ją poznać osobiście...:))
 
Tak pisze o sobie: 
 
Od wielu lat zajmuje się drobnym rękodziełem. Na początku był to haft krzyżykowy, później kartki okolicznościowe. W ostatnich latach zafascynował mnie decoupage. A już całkiem niedawno zajęłam się "karczochem", w najbliższych planach mam pracę z wikliną papierową oraz filc. Trochę dużo tego :) Niedawno skończyłam studia i chyba mam za dużo wolnego czasu.

Pozdrawiam serdecznie :)
 
Zapraszam na nowo powstałego bloga Magdy i przy okazji na pierwszą fotorelację ze spotkania w Nowym Sączu:) http://pierdulkimagdulki.blogspot.com/

8 komentarzy: