piątek, 13 grudnia 2013

Przypominam o spotkaniu:))

Moje drogie jeszcze raz przypominam o jutrzejszym spotkaniu...
godz. 11.00
Cafe Szafe, ul. Felicjanek 10
Wszystkie te osoby, które będą bardzo proszę o maila do mnie na iwona.grodzia@vp.pl
Pozdrawiam
Grodzia



Dziewczyny, Drogie Małopolanki!
Serdecznie Was zapraszamy na sobotnie.. w sumie już jutrzejsze spotkanie!
Zdajemy sobie sprawę, że to już grudzień.. 
czas przedświątecznych zakupów, porządków i obowiązków..
Ale to spotkanie będzie taką naszą symboliczną Wigilią :)
Tylko dla nas! 
Możliwość spotkania się.. poznania się bliżej..
i poplotkowania na spokoju :) a przecież zawsze nam tego brakuje na spotkaniach :)
Tak więc jeśli znajdziecie w tym wszystkim choćby godzinkę, może dwie do dołączenia do nas..
To przyjdźcie, usiądźcie, wypijcie kawę!

ZAPRASZAMY!

Buziak :*
Zuza


4 komentarze:

  1. i znowu mnie nie będzie :/ bawcie się dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Wam zrobiłam swój pierwszy wianek z wikliny - dziękuję!!!!!!!!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiecie, jak żałuję, ale jak to mówią służba nie drużba i nie miałam się jak zamienić;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie jestem z Małopolski, bo na pewno bym wpadła na jakieś spotkanie :)
    Zapraszam : http://pp-popolsku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń