piątek, 13 lutego 2015

Powitajcie Martę:)

Witam Wszystkich,
Mam ogromny zaszczyt przedstawić Wam moją osobę i to czym się zajmuje. Mam na imię Marta, pochodzę z przepięknie położonej miejscowości Piekary pod Krakowem. Od dziecka pałałam miłością do rożnego rodzaju robótek ręcznych a także rysunku. Najpierw były zwykłe farby plakatowe, potem robienie kartek, które nawet sprzedawały się w zaprzyjaźnionej kwiaciarni u pani Krysi. Następnie zajmowałam się szkicami ołówkiem. Był też okres malowania farbami olejnymi, aż w końcu dwie moje największe miłości- suche pastele i decoupage. Temu ostatniemu przyglądałam się z zainteresowaniem od dawna. Pierwszą osobą u której miałam przyjemność oglądać różne cudeńka była moja kuzynka Agata. Następnie z zamiłowaniem przeszukiwałam internet w poszukiwaniu informacji i inspiracji. Aż w końcu podjęłam decyzję- też spróbuje swoich sił w decoupage. Zakochałam się. Nie ma dnia, żebym nie myślała o tworzeniu. W listopadzie zeszłego roku, postanowiłam założyć bloga o decoupagu właśnie. I bardzo się cieszę, że to zrobiłam. Dzięki temu poznaję mnóstwo niesamowicie utalentowanych ludzi, każdego dnia uczę się czegoś nowego i rozwijam swoją pasję. Prywatnie jestem szczęśliwie zaręczona i mam 6-cio miesięcznego syna Sebastiana. Mam nadzieję kiedyś zarazić swoje dzieci miłością do tworzenia.A teraz ogromnie się cieszę, że mogę przyłączyć do grupy Małopolanki Tworzą, jest to mój mały sukces i mam nadzieję, że razem z Wami mogę tworzyć piękniejszy świat.

Zapraszam na mojego bloga http://decuchic.blogspot.co.uk

Pozdrawiam 
Marta 




9 komentarzy:

  1. piękne prace, chociaż nie jetsem z Małopolski to miło mi Cię powitac

    OdpowiedzUsuń
  2. hej z których Piekar?? bo ja mieszkam "niedaleczko" Piekar :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekary koło Krakowa ;) gmina liszki witam wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hejka, od jakiegoś czasu oglądam cacka na Twoim blogu i widzę, że dobrze trafiłaś z tematem- na pewno jest się od kogo nauczyć i z kim podzielić wiedzą- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń