środa, 4 lutego 2015

Prośba o głosy...

Kochane Małopolanki i przyjaciele...

Piszę do Was z wielką prośbą...
Zgłosiłam swojego bloga DECU Style do konkursu na Blog Roku 2014..


Przecież kto nie ryzykuje ten nie zyskuje.. :)
A do odważnych ponoć Świat należy..

Właśnie rozpoczął się II etap - zbierania głosów..
Czy zechcecie oddać głos na mojego bloga?
Zebrane środki zostaną przekazane na cele charytatywne - w tym roku jest to Fundacja Dzieci Niczyje!
Będzie mi niezmiernie miło i będę bardzo wdzięczna!
Na razie udaje się być w pierwszej 10 co już dla mnie jest ogromnych wyróżnieniem na prawie 400 zgłoszonych blogów!

Swój blog tworzę od prawie 3 lat.. chętnie się z Wami dzielę swoją wiedzą i otwieram drzwi do decoupage.. Dzięki Wam mój blog żyje i się zmienia... i to dzięki Wam jest dodatkowa motywacja działa :)


Wiem, że inne Małopolanki i blogowi Przyjaciele uczestniczą w konkursie.. zgodnie z regulaminem możecie głosować też na inne zgłoszone blogi, ale tylko raz na każdy!

BAWCIE SIĘ RAZEM Z NAMI!


5 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia mam nadzieje że Twoja blogowa praca zostanie nagrodzona.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, sama biorę udzial i wiem jakie to ważne. Gdyby nie ta sama kategoria to oddalabym glos :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem z Tobą, trzymam za Twoje powodzenie.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń