poniedziałek, 12 marca 2012

Już mamy banerek!

Dzięki Joasi a właściwie jej córce ( Joasiu jak córka ma na imię?:) powstał nasz nowy, pierwszy i jedyny banerek. Umieściłam go jak widzicie na pasku bocznym i bardzo prosiłabym abyście na swoich blogach też go zamieściły:)) razem z odnośnikiem do naszego bloga
Fajnie byłoby pod tytułem umieścić też jakieś zdjęcie jakby ktoś miał jakieś propozycje to proszę piszcie:) 
Co do spraw organizacyjnych to bardzo proszę jak umieszczacie posta piszcie w etykietach swój nick lub pseudonim, żeby później można było łatwo się odnaleźć:) ja to pozmieniałam i ustawiłam przy istniejących już postach, jeśli chcecie to sobie zmieńcie na inne:)
Dziękuję bardzo za uwagę!:)

A oto nasz banerek:

10 komentarzy:

  1. Właśnie tak mi się wydawało, że trzeba będzie jakoś bardziej ogarnąć te etykiety, żeby nie było bałaganu. Jestem okropna, bo u mnie wszystko musi być porządnie i w odpowiednich "szufladkach" ;-)
    Banerek mi się podoba i nie wiem, czy jest konieczność zmiany tła.
    Pozdrawiam,
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu już jest wszystko na swoim miejscu:) ja też lubię mieć poukładane:)
    w sumie bez tła jest bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawka- początek zapowiada się pięknie:)To teraz dziewczyny pewnie zasypią stronę swoimi pomysłami i byle tylko długo się nie otwierała z tego powodu:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. banerek -bomba!!!a czy u góry pod nazwą bloga tez coś będzie?chodzi mi o tło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny, gratuluję! Ale macie tu fajnie:)) Pozdrawiam ciepło z centrum:)))
    P.S. Identyfikacja obrazkowa komentarzy utrudnia podziwianie Was :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Banerek świetny - Joasiu podziękowania dla Sylwi!:) Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki Snow:) weryfikacja już zlikwidowana:)

    OdpowiedzUsuń
  9. coś mi sie wydaje, że powstaje ciekawe miejsce♥
    czy mieszkając lat 10 w Małopolsce stałam sie Małopolanką? biorąc pod uwagę, że to 25% mojego życia, to juz troszkę tak!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszamy do Nas, każdy pretekst odwiedzenia Małopolski jest dobry!:) pozdrawiam

      Usuń