poniedziałek, 17 czerwca 2013

Odnośnie spotkania...

Długo....bardzo dłuuugo zastanawiałam się jak zorganizować to spotkanie, żeby wszystko było ok....

Z jednej strony nie chcę, żeby nasze spotkania zatraciły dotychczasowy charakter....a z drugiej strony chcę je rozwijać...chcę iść do przodu...chcę żeby te spotkania stały się znane w Małopolsce...wiem mam ambitne plany...może nie do zrealizowania ale przynajmniej chce spróbować...

I myślę, że znalazłam kompromis...
Zrobimy tak....każdy kto chce być tylko na części " Podróżuj z pasją" płaci 10 zł (czyli tak jak dotychczas) i po tej części te osoby, które chcą uczestniczą w warsztatach za 15 zł, a te które nie chcą zostają sobie na kawusię i plotki tak jak dotychczas...mamy do dyspozycji 2 sale więc nie będzie problemu....

Warsztaty z Kasią są to już warsztaty profesjonalne, a cena 15 zł za takie warsztaty jest naprawdę niska...ale rozumiem, że nie wszystkich ciągnie do tej techniki więc dla tych jest ta druga wersja:)

Spotkania tego typu planujemy organizować 4 razy w roku...będę również organizować od czasu do czasu spotkania w starej formie w celu lepszej integracji:)))

Mam nadzieję, że nie będziecie mi miały za złe tych zmian które wprowadziłam...

I do zobaczenia 29 czerwca...


2 komentarze:

  1. Będzie dobrze :) Ja cały czas jeszcze nie wiem czy przyjadę i na którą część, ale oczywiście jak zwykle się postaram. Z tego co widziałam, jest kącik malucha, więc już jedno ograniczenie z głowy ;) Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ok ok ja wbijam bo nie wypada mi inaczej:) Z wielką przyjemnością spotkam się ze wszystkimi i mam tylko nadzieję, że "gadanie" nigdzie nie będzie zabronione, bo ja inaczej nie potrafię:) Skoro raz na jakiś czas mam okazję spotkać się ze wszystkimi, to nie mogę milczeć please:(

    OdpowiedzUsuń