sobota, 2 listopada 2013

Przypominajka o Świątecznej Wymiance

Cześć kochane :)
Mam nadzieję, że ten dłuższy weekend mija Wam w przyjemnej i pozytywnej atmosferze..

Chciałam Wam nieśmiało przypomnieć, że do jutra jeszcze trwają zapisy do
Świątecznej Wyminaki Małopolanek.


Na chwile obecną zgłosiło się 15 osób :)
Może ktoś by był jeszcze chętny do dołączenia do zabawy?
Jedna osoba na razie zostaje bez pary niestety..
Mam wielką nadzieję, że jeszcze ktoś się dopisze..


Tym czasem wielki uśmiech dla Was :]
Miłego sobotniego popołudnia :*

6 komentarzy:

  1. a jakie trzeba spełnić warunki aby dołączyć do wymianki? bo może ja bym się dopisała? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie zasady znajdziesz tutaj: http://malopolankitworza.blogspot.com/2013/10/swiateczna-wymianka-maopolanek.html

      Usuń
  2. Zapisało się już 15 osób :)
    Czy ktoś jeszcze dołączy?
    Wciąż jest nieparzyście :/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja czekam na newsa co komu i kiedy:)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Znów robię coś w ostatniej chwili. Ale myślę, że zdążyłam zgłosić się do przedświątecznej zabawy. Proszę więc o dopisanie mojej skromnej osoby do wymianki. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń