sobota, 21 kwietnia 2012

Pierwsze spotkanie za Nami

Pierwsze spotkanie za nami...
Oj działo się działo...poplotkowałyśmy, pouczyłyśmy się, wymieniłyśmy się doświadczeniem i pracami...:)) Pooglądałyśmy wiele prac wykonanych przeróżnymi technikami...
A oto fotorelacja: 

Ledwo weszłyśmy do sali dziewczyny już wyciągnęły szydełka i zaczęła się nauka makramy szydełkowej...:)) a to wszystko za sprawą Beatki która przyniosła piękne prace wykonane tą techniką...


Edytki w skupieniu działały...choć one to już mistrzynie w szydełku....ja szydełko miałam dziś pierwszy raz w ręku, więc machałam nim jak "łopatą"...:według Agi :)))

Następnie z wielkim trudem nastąpiła ta część oficjalna, tzn. mało oficjalna bo nikt na oficjalny ton nie miał ochoty:)) Było wesoło i radośnie, oj  pośmiałyśmy się sporo pośmiały....ale to wszystko dzięki doskonałemu poczuciu humoru wszystkich dziewczyn...oj bardziej zgranej grupy to sobie chyba nie mogłyśmy stworzyć...


Potem przyszłyśmy do nauki frywolitki...Aga uczyła nas bardzo dzielnie...coś tam pojęłyśmy ale ciężko było...:)) trzeba się było skupić i ćwiczyć..:)) co nie do końca nam wychodziło bo ciężko się było skupić w tak wesołym towarzystwie..:)))

A teraz najmilsza część spotkania....wymianka...:))) Ania cieszyła się jak dziecko z rewelacyjnego czołga zrobionego na szydełku  przez Kasię...ode mnie chce podobnego ale chyba prototyp tego co dostała bo ja "łopatą" to wiele nie namacham:)))

Edytka zachwyca się swoją piękną serwetą, którą dostała od drugiej Edytki specjalistki od karczochów:))) To było cudo....piękna serweta..

Aga dostała od Alinki wymarzony prezent...wieszak i jajeczko decu....skakała z radości...wieszaczek był cudny ale niestety nie został uchwycony na zdjęciu...

Tutaj oglądanie cudeniek sutaszowych....

Edytka bała się wracać do domu z bardzo wartościowymi uszami...:)) a dokładnie z ślicznymi wkrętkami jakie dostała od Agi...

A na koniec Ania zaprezentowała nam swój talent i pasję....było granie i śpiewanie...:))



Dziękuję Wam bardzo dziewczyny!!!:) i do zobaczenia za miesiąc:)) Mam nadzieję, że i Wam się podobało tak samo jak mi:))))

27 komentarzy:

  1. ale fajnie macie:)))i jakie serwetki rewelacyjne widzialam na fotkach:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem szczęśliwa, że tam byłam, tylko czemu mój najcudowniejszy naszyjnik soutache'owy od Agi, na którego widok się wzruszyłam, nie został uwieczniony? :)
    Pozdrawiam i już nie mogę się doczekać następnego spotkania,
    Kasia : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę. że Grodzia nie zdążyła, ale jak weźmie fotkę z Twojej stronki, to nie będziesz się "czepiać" o prawa autorskie:)Klej Iwonko i jej naszyjnik, żeby nie było:)

      Usuń
    2. niestety niektóre zdjęcia wyszły mi zamazane....to z racji tego, że za bardzo skakałyście z radości na widok prezentów..:))

      Usuń
  3. Dziewczyny, dziękuję za super spotkanie. Bawiłam się fantastycznie. I nawet trochę popracowałam (co widać na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my też dziękujemy Edytko za świetne towarzystwo:))

      Usuń
  4. Bardzo, bardzo dziękuję za tak miłe spotkanie, bo dawno się już tak dobrze nie bawiłam i żałuję tylko,że nie doczekałam koncertu Ani :(,no ale może następnym razem też coś zagra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. żałuj Beatko bo Ania cudnie nam zagrała i pośpiewałyśmy razem...:)) ale mam nadzieję jeszcze nie raz usłyszymy jej głos..:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już zamówiłam kolejne granie na początek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczna sprawa takie spotkania!!! fajnie macie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny ... baaaaardzo dziękuję Wam za spotkanie :-) Było naprawdę świetnie ... mam nadzieję, że jeszcze nie raz to powtórzymy! Pozdrawiam Was cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę spotkania
    oj chętnie bym się nauczyła machać tą łopatką :P
    kiedy i gdzie następne spotkanie?

    OdpowiedzUsuń
  10. ale spotkanie ;)... zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń
  11. no super spotkanie :))
    pozdrawiam Was :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozdrawiam gorąco i wielkie dzięki za spotkanie. Było super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Siedzę i modlę się do kolczyków... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie módl się do nich ... tylko zakładaj i noś :-))) Ściskam :*

      Usuń
    2. albo może lepiej do sejfu, coby Ci uszu nie poobrywali na ulicy:)!

      Usuń
  14. ale miałyście miłe spotkanko i jakie twórcze :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. alez musiało byc fajnie! cóż , moze następnym razem mi się uda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyś ... koniecznie musisz przyjechać następnym razem :-) Ściskam :*

      Usuń
  16. Miło Was razem widzieć, cieszę się, że spotkanie tak bardzo się udało :))) Życzę samych pogodnych chwil. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń