piątek, 14 czerwca 2013

Kolejna Małopolanka do nas dołączyła...

Justyna – autorka biżuterii czikihoops*
Jestem rodowitą podKrakowianką z wykształcenia  ogrodniczką aranżującą tereny zielone na co dzień nurkującą w papierowej dżungli, a z zamiłowania "malarką" kobiecych twarzy (nie mylić z malowaniem obrazów)  oraz twórczynią biżuterii. Od najmłodszych lat towarzyszyły mi robótki ręczne: od tworzenia kreacji dla lalek, przez pierwsze prace na szydełku, po próby szycia na maszynie i przerabiania odzieży, która po takich przeróbkach nie zawsze nadawała się do chodzenia ale za to poznawałam nowe ściegi (śmiech). No i koraliki, skrzętnie zbierane i chowane w szkatułkach, jak sroka gromadziłam wszystkie błyskotki . Nie było ozdoby, która po zakupie nie zostałaby przeze mnie „zmodyfikowana” i tak mi zostało do dzisiaj. Teraz tworzę swoją własną biżuterię, z pomysłów inspirowanych „chwilą”.  Zajęcie to daje mi wiele satysfakcji i jest fantastyczną odskocznią od codzienności. „Dziele się” z Wami moimi dziełami, bo po prostu uważam, że w życiu najważniejsze jest robić to co się lubi i czerpać z tego satysfakcję, to pomaga nam mieć marzenia i cele, które bez względu na wszystko trzeba realizować i wierzyć w to, że kiedyś je osiągniemy. Dlatego nawet jeśli codzienna „szarówka” w większości przypadków 8 godzinna „ostra jazda bez trzymanki” zaczyna przysłaniać sens „bycia” warto się zatrzymać w swojej małej „pracowni” i zrobić coś co daje radość. Mi taką radość dają ozdoby czikihoops*.
*Dla zainteresowanych nazwa czikihoops  to połączenie słów: czika (tak na mnie „wołają”) i hoops ( z ang. obręcze, kręgi).
Pozdrawia, zapraszam na mojego bloga http://czikihoops.blogspot.com/






7 komentarzy:

  1. Jest mi niezwykle miło zagość w Waszym gronie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :)
    Ale fajnie że jest nas coraz więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczynam tracić rachubę kto jest kto- czas się spotkać osobiście to bardzo ułatwia życie- witaj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj! Hehe jak czytam opis to myślę sobie, że ze mną było dokładnie tak samo - pierwsza połowa to zdecydowanie również i moja historia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, Witaj wśród nas! ;)
    p.s.miło mi donieść, że Justyna to moja bardzo zdolna bratowa :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń