piątek, 6 kwietnia 2012

Pisanka wielkanocna:)

Zgodnie z umową dzisiaj wieczorem poznacie wyniki głosowania. Były czarne konie wyścigów, z którymi nikt nie miał najmniejszych szans:) A teraz kolejność pisanek:

1 miejsce nr 4 http://skarbczyk-guga.blogspot.com/


2 miejsce nr 19/ tylko 1 głos mniej/ http://koronkowepasje.blogspot.com/

3 miejsce nr 24 http://www.sztukasplotu.blogspot.com/


  Te osoby proszone są o określenie nagrody dla siebie w komentarzu, lub na maila zamornik@wp.pl
/ oczywiście wrócimy do sprawy po świętach/

4 miejsce nr 20, nr 25
5 miejsce nr 5
6 miejsce nr 6, nr 8, nr 17
7 miejsce nr 23 . Od pozycji nr 4 niestety możecie tylko zdać się  na los szczęścia. Laureatki proszę o kontakt, czy odbiór będzie w Krakowie czy przesyłka? Wszystkim gratuluję serdecznie i zachęcam do wzięcia udziału w kolejnej zabawie:) życząc jednocześnie Wesołych Świąt!!!

17 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Ewuni i pozostałych zwyciężczyń :)))
    Zdrowych, wesołych Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. serdeczne gratulacje...pisanki naprawdę piękne i wyjątkowe.Pozdrawiam cały zespół,wszystkie uczestniczki konkursu, życzę ZDROWYCH, WESOŁYCH ŚWIĄT i dziękuje za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wszystkim osobom które brały udział w konkursie.Życzę zdrowych i pogodnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem niesamowicie usatysfakcjonowana wynikami! Całe podium na prawdę zasłużyło na wygraną. Dziewczyny - serdecznie Wam gratuluję!!! Ale że ja się załapałam na 6 miejsce, to przyznam, że mnie zaskoczyło, nawet bardzo, bo jak sprawdzałam kilka dni temu, to nic na to nie wskazywało... W każdym razie serdecznie dziękuję za wszystkie głosy, zarówno te oddane na mnie, jak i na pozostałe Dziewczyny. Bardzo też dziękuję Organizatorkom, bo bez nich nie miałybyśmy możliwości wziąć udziału w tak fajnej i moblizującej zabawie. Uh, rozpisałam się bardzo...
    Pozdrawiam i Wesolutkich Świąt wszystkim życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwyciężczyni :-), wielkie dzięki dla organizatorki konkursu :-), za głosy oddane na moją pracę również podziękowania :-), a dla wszystkich radosnych świąt
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję przede wszystkim Organizatorce za możliwość udziału w zabawie a także wszystkim, którzy głosowali na moją pracę :) Szczerze gratuluję I i II miejsca! Jajka, które wygrały, są przecudne! Kiedy zgłaszałam swoje do konkursu, nie marzyłam nawet, że mogę zdobyć trzecie miejsce :)))
    Wszystkim życzę wspaniałych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do wyboru nagrody, to chyba dokonałam go pod niewłaściwym postem, dlatego powtórzę tutaj: najbardziej chciałabym otrzymać nagrodę nr1, na drugim miejscu nr 2 i nr 4.
    Pozdrawiam raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pisanka nr 3 jest niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  10. Radosnych i Wyjątkowych Świąt
    spędzonych w gronie rodziny i przyjaciół...
    pozdrawiam ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie najładniejsza jest pisanka z miejsca drugiego. :) ale to kwestia gustu. dla mnie jest bezbłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć kochana Martusiu :)
    W te Święta Wielkanocne życzę Ci przede wszystkim : odpoczynku w gronie rodzinnym :) smacznego jajeczka, uśmiechu takiego jak słońce - pozdrawiam - Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wszystkim wymienionym dziewczynom:) pisanki świetne, więc tym bardziej się cieszę że 4 miejsce zajęłam :) pozdrawiam i dziękuję za miła zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. przypominam nieśmiało, że otrzymanie nagrody przez osoby, które nie wybierają się do Krakowa to jest kontakt mailowy zamornik@wp.pl i to nie dlatego, że chcę być ważna:)ale nie mam innej opcji uzyskania namiarów adresowych. Cieszę się, że dobrze się bawiłyście i czekam na info/ odezwały się tylko 3 osoby póki co/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! Pisanki są fenomenalne :)

    OdpowiedzUsuń