wtorek, 3 kwietnia 2012

Przedstawiam się

Grodzia poprosiła mnie o to, bym się przedstawiła - nie wiem, czy robię to w dobrym miejscu, więc najwyżej mnie poprawicie:). Jestem Justyna, prowadzę bloga w-szkatule-justyny, swoją przygodę z biżuterią zaczęłam od filcowych, łowickich wycinanek i róż. Mam wyjątkowo niesprawne łapy, ponieważ uczę się i uczę, a perfekcji nadal nie osiągnęłam, co bardzo mnie frustruje.
A, zapomniałabym dodać, że mieszkam w Wieliczce i jak na lokalnego patriotę przystało, uważam swą mieścinę za pępek wszechświata. Pozdrawiam Was serdecznie!
PS. Poniżej zdjęcie z mojej kompromitującej kolekcji przedstawiające mnie w przemiłym towarzystwie buki.

15 komentarzy:

  1. Witaj, miło mi Cię poznać! Kurczę, widzę, że inne dziewczyny powstawiały swoje zdjęcia, zaraz muszę jakieś wyszukać i też wstawić ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie.. w tym samym momencie pisałam o tym zdjęciu. :)

      Usuń
  2. Kochana cieszę się niezmiernie, że w końcu dołączyłas do Nas!
    Tworzysz prześliczne rzeczy.
    Wrzuć jeszcze jakieś swoje zdjątko, będzie miło.
    Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotka obowiązkowa- bo kasting będziemy robić na pierwszym spotkaniu!!! Oczywiście żartuję:)Skoro Grodzia uznała, że powinnaś się pokazać to wie co mówi. Witam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie! No nic, wychyliłam nosa zza buki - jak trzeba, to trzeba ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Cześć Majalenko - wrzuciłam, wrzuciłam - kompromitujące, choć i tak najlepsze z tych, które mam w swoim repertuarze. Muszę jakiegoś chłopa zatrudnić, by uwiecznił mnie na zdjęciu bez towarzystwa dziwnych stworów. Już nie mogę się doczekać na spotkanie 21 kwietnia:). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Justynko ... bardzo miło Cię poznać :-)))) FAjnie, że jest nas coraz więcej :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witamy:)) Cieszę się, że jesteś z Nami:)!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj będzie miło Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Przepraszam- Sąsiadkę!
      Pisząc odpowiadam na mnóstwo pytań pt.:"a dlaczego...?", więc czasem coś palnę ;o)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witajcie Dziewczyny! Bardzo miło mi Was poznać.
    Eumycho - jaki ten świat jest mały, cieszę się, że w blogowym świecie odnalazła mnie druha wieliczanka:).
    Wesołych Świąt Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń