wtorek, 22 października 2013

Witajcie serdecznie...

Witajcie serdecznie, Małopolanką jestem odkąd zaczęłam w Krakowie studia (oj dawno to już było no i tak zostało). Podglądam Was od jakiegoś czasu i w końcu odważyłam się do Was przyłączyć.
 
 
Co napisać o sobie? Jak większość z Was za dnia pracuję, wychowuję, gotuję itd. a wieczorami (późnymi) zamieniam swoje biurko lub stół w kuchni na małą pracownię. Od zawsze lubiłam tworzyć z wykształcenia jestem architektem krajobrazu i tym się zajmuję zawodowo. Będąc w ciąży, kiedy czas nieco zwolnił zmierzyłam się z frywolitką, ta technika mnie uwiodła ale tylko na chwilę, bo przeglądając posty na Waszych blogach zauważyłam technikę zwaną wire wrappingiem – i to było to.



 
Od tamtej chwili poświęcam każdą wolną chwilę na zawijanie drucików J
Moje poczynania możecie oglądnąć na blogu pikotki.blogspot.com
 
 

9 komentarzy: