czwartek, 31 października 2013

Witam Wszystkie Małopolanki !

Witam Wszystkie Małopolanki !    
 
 
 
      Bardzo się cieszę, że mogę do Was dołączyć. Cóż tu napisać o sobie, sama nie wiem. Obecnie mieszkam w Krakowie, ale nie pochodzę stąd, przywędrowałam z gór. Przygodę z hande made zaczęłam w Krakowie, szyjąc kilka lat buciki Gucio. Obecnie jestem na wychowawczym z moją kochaną Juleczką i w wolnej chwil siadam do maszyny. Uwielbiam szyć podusie :) choć w mojej kolekcji nie brakuje lalek, misiów, serduszek ,torebeczek itp...:) zależy od weny:) A już kompletnego bzika mam na punkcie stylu shabby chic , więc jak nie szyje to maluję na biało co tylko się da :) To chyba w skrócie  na razie tyle o mnie. Mam nadzieje ,że już niedługo uda mi się z Wami spotkać.

Pozdrawiam gorąco Kahna.                                                                                                                                                                                                                                                                   
     Nie mam jeszcze własnego bloga zaczynam go dopiero tworzyć mam stronkę na fb :   https://www.facebook.com/pages/KAHNA/445013665617129?ref=hl     
 

                              

4 komentarze: