poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Powitajcie Anię:))

Mam na imię Anna, urodziłam się i wychowałam w Krakowie, choć teraz muszę do miasta dojeżdżać. Lat 20 + VAT, studiuję informatykę na AGH. Z twórczą działalnością miałam styczność od najmłodszych lat. Będąc jeszcze w łóżeczku (takim ze szczebelkami) nie spodobała mi się tapeta w pokoju i postanowiłam ją "ozdobić" modnymi dziurami, co wypomina mi rodzina do dzisiaj. :) W podstawówce uczęszczałam na różne zajęcia plastyczne, a wychowawczyni nauczyła mnie haftu krzyżykowego. I to był chyba główny powód, dla którego rok temu założyłam bloga (czarnagrafka.blogspot.com - gorąco zapraszam!). Od tego czasu zaczęłam sięgać po inne techniki, nauczyłam się szydełkować (choć zawsze mi się wydawało, że mam do tego dwie lewe ręce), stawiam też pierwsze kroki w decoupage. Nie może być nudno, wszystkiego w życiu należy spróbować. Bransoletki szydełkowo-koralikowe powstawały nawet na nudnych wykładach. ;) Raz mi to tworzenie wychodzi lepiej, raz gorzej, ale się nie przejmuję, bo to jest mój sposób na odpoczynek. Bardzo mi miło, że mogę dołączyć do grona Pozytywnie Zakręconych Małopolanek. :)
 




Pozdrawiam, kaede

5 komentarzy:

  1. cieszę się, że do nas dołączyłaś:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. witam serdecznie. Pospacerowałam po Twoim blogu i widzę, że bawisz się w wiele różnych technik- skąd j to znam? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba wszystkiego w życiu spróbować, a ja lubię różnorodność. :)

      Usuń