poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Prośba o wsparcie...

Kochani...

Zostałam poproszona o przekazanie poniższej wiadomości dalej do osób, które tworzą i chciały by pomóc.. Ja się przyłączyłam.. czułam wewnętrzną potrzebę i nie wstydzę się tego..

Może i ktoś z Was miał by coś co mógłby wysłać i im pomóc...


Drogi Artysto!
Domowe Hospicjum dla Dzieci w Gdańsku otwiera Kramik Rozmaitości! 
Chcemy w niecodzienny sposób pomóc nieuleczalnie chorym dzieciom będącym pod opieką  Hospicjum im. Ks. E. Dutkiewicza SAC. Naszym najnowszym pomysłem jest utworzenie hospicyjnego Kramiku  Rozmaitości, na którym chcielibyśmy wystawiać i oddawać w zamian za datki, różne wytwory artystyczne, kulinarne i inne.
Twórco, jeśli chciałbyś podzielić się owocami swojego talentu i mógłbyś przekazać nam nieodpłatnie jedno ze swoich dzieł, a tym samym wspomóc akcję, której celem jest zebranie pieniędzy na zakup sprzętu medycznego dla małych pacjentów naszego Hospicjum, koniecznie napisz na k.pawlowska@hospicjum.info! Gwarantujemy świetne samopoczucie po spełnieniu dobrego uczynku i ogromną wdzięczność tych wszystkich dzieci, którym może odmienić to życie :-)
Karolina Pawłowska
Domowe Hospicjum dla Dzieci
Hospicjum im. Ks. Eugeniusza Dutkiewicza SAC
ul. Kopernika 6
80-208 Gdańsk
tel. (58) 34-06-110, kom. 694-470-182
  



Buziaki
Zuza

10 komentarzy:

  1. Mówisz i masz Zuza- skontaktuję się i oczywiście dorzucę jakiś drobiazg:) Te dzieci już i tak dostały za swoje zanim tam trafiły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.. Ja sobie nie wyobrażam co przeżywają te dzieciaczki.. a co dopiero ich rodzice.. to musi być straszne.. jeśli choć w tak minimalny sposób możemy im jakoś pomóc - to warto.. Trzymam kciuki, żeby udało im się zebrać odpowiednie sumy choćby na najpotrzebniejszy sprzęt..

      Usuń
  2. ja też postaram się pomóc:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zuza dobrze, że nas o tym informujesz. Chociaż tak możemy pomóc tym dzieciom. Postaram się coś stworzyć, gdyż cel jest szczytny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny dziękuję w ich imieniu..

    OdpowiedzUsuń
  5. to ja dołączę :)
    chociaż w ten sposób można im pomóc...

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyłączam się do Akcji. Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chcę dołaczyć się do akcji ;)

    http://findtimetochill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja chętnie coś przygotuję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesyłkę wysłałam wczoraj priorytet polecony, na adres hospicjum. Powodzenia w akcji !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń