sobota, 24 listopada 2012

Kaja vel MiMi decoupage dołącza do grona Małopolanek

Kochane/Kochani! ;)
Bardzo mi miło, że mogę współtworzyć i należeć do zaszczytnego grona Małopolanek :)
Mam na imię Kaja i tworzę bloga MiMi decoupage
podobnie, jak Zuza (która wpisała się w przedostatnim poście) zajmuję się zdobieniem przedmiotów metodą decoupage :) i jestem z Krakowa :)


Moja przygoda z "drewnem" zaczęła się dosyć niedawno - ok miesiąca temu ;) 
kiedy mój 19 miesięczny synek poszedł do Klubu Malucha, 
a ja dostałam w pakiecie kilka godzin dla siebie ;)
Jestem dopiero na początku tej drogi...decoupage mnie zachwyca, a otaczający świat inspiruje...

 



 
na bieżąco będę się dzielić z Wami tym, co stworzyłam - na swoim blogu, 
a tutaj mam nadzieję poznam wiele z Was, które tak jak ja, mają swoje pasje,
a w nich zamknięty swój mały świat...

pozdrawiam i mam nadzieję "do zobaczenia"! :):):)

pozdrawiam, Kaja

8 komentarzy:

  1. cieszę się, że jesteś z nami Kaja..:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, znowu nowa osóbka :) Jakaż jestem szczęśliwa.

    Witaj :)

    Grono się rozrasta szykują się tłumy na przedświątecznym spotkaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że syn będzie już zdrów, a mi się uda dotrzeć! :)

      Usuń
  3. Cześć sąsiadko :) tworzysz ślicznie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witamy serdecznie :-) Cieszę się, że kolejna osoba do nas dołączyła ... i zapraszamy na grudniowe spotkanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To milo, ze Wasza geupa sie tak rozrasta o nowe wspaniald tworczynie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. witam pięknie okazuje się, że Kraków górą- szkoda, że ja mam tak strasznie daleko!

    OdpowiedzUsuń