poniedziałek, 26 listopada 2012

Pomoc dla Marcinka pod patronatem Małopolanek...

Dziewczyny proszę Was o pomoc i o wsparcie w zorganizowaniu kiermaszu świątecznego dla Marcinka Sporka....

O akcji zbierania pieniędzy dla Marcinka chorego na nowotwór wieku dziecięcego wiele z Was już pewnie słyszało i wiele z Was pomagało...

Ja gdy dowiedziałam się, że Marcinek mieszka jakieś 15 km ode mnie postanowiłam, że pomogę...
Wpadłam na pomysł, żeby zorganizować świąteczny kiermasz dla Marcinka...skontaktowałam się z ciocią Marcinka - Ewą i razem ustaliłyśmy co i jak...A więc:

Kiermasz dla Marcinka odbędzie się 9 grudnia podczas imprezy sportowej w Limanowej...

Ja podjęłam się całej organizacji a będzie mi pomagać i towarzyszyć podczas kiermaszu Pani Ewa -  ciocia Marcinka...

I teraz ogromna prośba do Was....proszę pomóżcie mi zebrać wszelkiego rodzaju wyroby rękodzielnicze na kiermasz ( napiszcie o tym na swoich blogach) - proszę Was również o przekazanie czegoś od siebie...choćby najmniejszej rzeczy...liczy się każda złotówka!!!
Rodzina uzbierała już pieniądze na pierwszą ratę leczenia w Niemczech, w ciągu pół roku od rozpoczęcia leczenia trzeba wpłacić drugą ratę - a to są olbrzymie kwoty....Wszystkiego możecie się dowiedzieć z bloga http://marcin-sporek.blogspot.com/

Cierpienie i choroba tego chłopczyka są mi szczególnie bliskie ponieważ jest on w wieku mojej córeczki - ma tylko 2 latka...Proszę pomóżcie mu razem ze mną...

W sprawie kiermaszu oraz przesyłania rzeczy proszę się kontaktować pod adresem : malopolanki@vp.pl
Zdjęcie każdej rzeczy przeznaczonej na kiermasz będzie opublikowane na blogu Małopolanek, przesyłając daną rzecz proszę również napisać min. kwotę za jaką powinna zostać sprzedana ( tak żebyśmy wiedziały ile dana rzecz jest warta)

Dziewczyny mam nadzieję, że mi pomożecie zorganizować kiermasz, a rodzinie Marcinka zebrać pieniądze:)))
Wiem, że zostały tylko 2 tygodnie al mam nadzieję, że damy radę!!!:)

Starostwo w Limanowej już zostało poinformowane, że grupa "Małopolanki tworzą" organizuje kiermasz dla Marcinka i ta wiadomość zostanie dopisana do plakatu...
Mam nadzieję, że mogę na Was liczyć ??? i  że mi pomożecie...tak nie wiele przecież trzeba....


39 komentarzy:

  1. Postaram się coś przynieść na spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja oczywiście też się postaram coś od siebie dać i na zjazd przywiozę
    buziakuję

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje Martuś...dziewczyny jak już będziecie wiedziały co przeznaczanie na kiermasz to proszę podeślijcie mi zdjęcie to umieszczę na blogu...

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja też bardzo chętnie się przyłączę :) Już mam kilka typów co mogłabym Marcinkowi przekazać, choć aby niepotrzebnie nie wozić tam i z powrotem przyniosę je może przed samym kiermaszem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Martuś..:) tak właśnie o Tobie myślałam, że się może spotkamy...bo przecież nie masz daleko:)) jak możesz to podeślij zdjęcia rzeczy które przekażesz...:)) bo chcę żeby było wszystko czarno na białym co i jak:))

      Usuń
    2. Mam wielkie plany, że spotkamy sie już 8 - wstępnie możesz mnie zapisać na listę :) - będę na 95% :D. Jasne jak tylko zrobię, to obfotografuje i prześlę zdjęcia.

      Usuń
  5. mnie nie będzie ale coś dla Marcinka już mam ;) miało iść na aukcję allegro ale niech idzie na kiermasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też miałam coś przekazać na aukcję na allegro ... ale coś wymyślę na kiermasz. Postaram się przekazać Ci to na spotkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. super dziewczyny! jesteście wielkie! dzięki:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej tak malo czasu. Hmm no nic jak tylko dam rade to uszyje jakies zawieszki. Nic innego niestety nie udalo mi sie jeszcze zrobic. Praca i obowiazki domowe zajmuja mi tyle czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana wystarczy nawet jakaś mała zawieszka...liczy się chęć!:) pozdrawiam

      Usuń
    2. Tak, już nawet mam pomysły tylko jeszcze czasu muszę trochę kupić ;) Czy wystarczy przynieść na nasze spotkanie 8.12 (na które twardo się wybieram) czy wolisz mieć to przed 7.12?

      Usuń
    3. wystarczy przynieść na spotkanie:)

      Usuń
    4. No to będzie 5 szmacianych świątecznych pierniczków - zawieszek. Jedna już gotowa. Gdybym miała nie przyjechać (różnie bywa z dziećmi itd.) to jakoś się umówimy, ja pracuję w Kwie. Buziaki Iza

      Usuń
  9. mówisz i masz:) zaraz się rozejrzę, co mogę przekazać i oczywiście chętnie pomogę jak tylko mogę:) pozdrówka. Rozumiem, że na Twój adres będzie najlepiej!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam Was, ale już Was kocham!!!! :)
    Ciocia Marcinka

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również przekażę jedno ze świątecznych pudełek i Aniołka z piękną serwetką Cath Kidston :)zdjęcia postaram się przesłać dzisiaj.
    nie wiem tylko, jak z przekazaniem ponieważ w weekend, kiedy będzie kiermasz wyjeżdżam z rodziną..ale coś ustalimy!
    pozdrawiam, Kaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super! bardzo się cieszę i dziękuje!!!!

      Usuń
    2. na swoim blogu oczywiście umieściłam już informację o pomocy dla Marcinka :)
      za chwilę prześlę zdjęcie pudełka i Aniołka :)
      pozdrawiam

      Usuń
    3. I ja poprosze adres do wysylki bo nie dostalam odpowiedzi na maila, a kolejny tydz.siedze z dzieckiem w domu i nie dam rady przyjac na spotkanie.

      Usuń
  12. czy ja też mogłabym coś przekazać na kiermasz? Na jaki adres wysłać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak oczywiście...bardzo dziękuje..!
      prosze podać adres meilowy na jaki wysłać dane do przesyłki...bo nie mogę znaleść...

      Usuń
  13. Chętnie podaruję coś na kiermasz. Na jaki adres wysłać, bo to już niedługo, chciałabym zdążyć przed 9 grudnia? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jak zwykle na końcu ,ale rzadko zaglądam na bloga więc Grodzia wiadomości wszelkie do mnie na maila:) Oczywiście coś przywiozę na spotkanie (chusta robiona na drutach może być ? )pozdrawiam i do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko wiedziałam, że na Ciebie można liczyć...:)) jasne, że chusta może być!!!!

      Usuń
  15. dziewczyny czy biżu? solniaki? mogą być?
    i adres do wysylki proszę
    bellart-joanna_bieniek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. A ode mnie przesyłka dzisiaj wyruszyła do Was :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. proszę adres na jaki można wysłać rękodzieło przesłać na daria.krys@onet.pl

    OdpowiedzUsuń