czwartek, 22 listopada 2012

Witam - jestem Zuza :)

Witam wszystkich :)

Dziś dołączyłam jako współtwórca tegoż o to bloga :)
Jestem Zuza, mieszkam sobie w Krakowie i pisząc ten post mam prawie 25 latek skończonych.
Zwariowana, pozytywnie zakręcona, ale przy tym rozsądna i mocno stąpająca po ziemi istotka :)
Każdy dzień to nowe wyzwanie, do którego trzeba się pozytywnie nastawić...



Moją pasją, choć odkrytą stosunkowo niedawno, bo.. niech policzę.. w lecie, czyli niecałe pół roku temu -  jest DECOUPAGE. Czyli.. w wielkim skrócie - ozdabianie różnych przedmiotów przy pomocy zazwyczaj serwetki :)

Przy okazji tej pasji powstał blog.. po pewnym czasie przeżył metamorfozę i o to w pełnej okazałości jest: DECUstyle.blogspot.com

Poniżej znajdziecie przykłady chyba moich najlepszych prac z których skromnie pisząc jestem dumna :)
Cały czas się uczę nowych technik, sztuczek i trików, wciąż wiedząc, że jeszcze mnóstwo nowego do odkrycia, nauczenia i wypróbowania przede mną :)


Chętnie będę się dzieliła z Wami moją pasją i wiedzą :)


W takim razie zaczynamy :]

8 komentarzy:

  1. No! W końcu ktoś bliżej mojego METRYKALNEGO wieku :)

    Witam i cieszę się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj pieknie! z takimi zainteresowaniami to Na pewno dobrze trafilas!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ozdoby!!!! też jestem świeżą blogerką i świeżą fanką decoupage! Dzięki tej technice łatwiej stworzyć rzeczy w naszym guście niż kupić :) no i same tworzenie to ogromna przyjemność... z chęcią obejrzę więcej prac.

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń