poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Najbliższe spotkanie Małopolanek

Kolejne spotkanie Małopolanek w najbliższą sobotę ... czyli 13 kwietnia.

W związku ze zbliżającym się spotkaniem napisała do mnie Iza 
(Izuniu, mam nadzieję, że nie pogniewasz się, że Cię zacytuję):  
"...zastanawiam się czy mam coś w domu, co nie jest mi już potrzebne, a co przydałoby się w tej świetlicy...".

To samo pytanie zadałam Pani Marcie - kierowniczce świetlicy.
 I tak naprawdę wszystko się przyda ...
Jak pamiętacie, mięli mnóstwo kubków, ale je sobie ktoś "przywłaszczył" ...
więc kubki na pewno.
Przydałyby się wieszaki na ubrania ... jak najprostsze.
I wszystko co nadaje się do prac plastycznych:
 wstążki, tasiemki, guziczki, koraliki, włóczki, kawałki tkanin.
Kochane ... jeśli macie w domu rzeczy która nie są Wam potrzebne ... tam na pewno się przydadzą :-)))
Z góry dziękujemy za każdą pomoc!
Do zobaczenia w sobotę :-)))

3 komentarze:

  1. Aguś no co Ty! Bardzo się cieszę, że pozytywnie nastroiłam ;-) Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest taka świetlica dla dzieci tak ?
    Trzymam kciuki .
    Zapraszam ; www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać..

    OdpowiedzUsuń