czwartek, 4 kwietnia 2013

Wiosenna wymianka MAŁOPOLANEK

Witam i zapraszam do zabawy którą jest WYMIANKA WIOSENNA :) Zasady tej zabawy będą troszkę inne niż na innych wymiankach, ponieważ jest to zabawa organizowana wyłącznie dla Małopolanek należących do tego bloga i które znajdują się na liście Małopolanek. Nie ma obowiązku dodawania banerka na swoim prywatnym blogu,jednak będzie miło jeśli taką informację zamieścicie :) Nie wysyłacie do mnie swoich adresów ponieważ wymienicie się nim ze swoją wymiankową parką, do mnie wysyłacie zdjęcie zawartości paczki oraz potwierdzenie nadania przesyłki. Po ogłoszeniu  parek kontaktujecie się ze sobą mailowo. Ze względu że jest to wymianka tylko dla nas ,czas na zapisanie się będzie niedługi ponieważ zaledwie tydzień ,wydaje mi się że jest to wystarczający czas by zdecydować czy się chce wziąć udział w zabawie czy nie, na wysyłkę paczki jest miesiąc. W razie pytań proszę o maila perelka712@interia.pl

-Zapisy trwają od 04-04-2013 do 11-04-2013 ogłoszenie parek 12-04
-Paczki mają znaleźć się u wymiankowej parki do 13-05-2013 
- Co w paczce??  Coś własnoręcznie zrobionego,coś kolorowego,coś słodkiego,coś przydasiowego :), coś wiosennego
- W formie komentarza wyrażacie chęć wzięcia udziału w zabawie ( proszę podać także maila )

To chyba tyle informacji. Mam nadzieję że znajdzie się dużo chętnych do zabawy :D 


Pamiętamy o tym że zapisanie się na taką zabawę do czegoś nas zobowiązuję oraz o tym aby nie sprawić zawodu drugiej osobie . Jeśli czujesz że nie podołasz wymiance ,nie zapisuj się !!!!!



16 komentarzy:

  1. zapisuję się:)) kuzniaupominkow@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, przeprowadzam się :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuje się. Ala , e-mail : gadulanka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie zapisane :))
    zapraszam na :
    http://wicusska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wchodzę w to oczywiście zamornik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. zapisuję się i ja :) ela_kr@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. no i ja też martuchna22@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również, mój mail: j.bialy@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. i mnie nie zabraknie :D
    decustyle@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zapisuję się :)
    szara.szafa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się :)
    mimidecoupage@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Skoro można, to i ja dołączę ;o)

    OdpowiedzUsuń
  13. i ja też się zapisuję :)
    agbu@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  14. super pomysł
    chętnie ja tez wpadnę na ta imprezkę
    proszę mnie wpisać
    aga_astra@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Dołączam do zabawy, mam nadzieję, że zdążyłam:)
    aliwero@op.pl

    OdpowiedzUsuń