poniedziałek, 10 grudnia 2012

Jestem kobietą, Małopolanką i chcę ....więcej pasji :o)

     W sobotę 08.12.12 miałam okazję spotkać się z Wami - Małopolankami i chciałabym dołączyć do tej grupy .

Nazywam się Alicja Gąsior i mieszkam w Czarnym Dunajcu. Od lipca tego roku prowadzę blog www.domzmozaikami.pl

 Z przyjemnością podzielę się swoimi umiejętnościami  w zakresie:
 -  dziergania na szydełku i drutach ( igielniki, łapki do gorących garnków, skarpety, czapki, rękawiczki, narciarskie szaliko- golfy ),
 - tworzenia codziennej biżuterii





- a także  figurek z masy solnej zdobionych decoupagem,

mam też doświadczenie z ozdabianiem mozaiką ścian i schodów :o)






.

7 komentarzy:

  1. Witaj Alu fajnie że do nas dołączyłaś :)))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, że też nie wiedziałam, że potrafisz robić szaliko-kominy. Miałam problem ze zrobieniem jednego z nich, ale jakoś podołałam.

    Witaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu napisz w czym był problem, chętnie podejmę wyzwanie :o). Ala z domu z mozaikami

      Usuń
  3. Witaj w zakręconym świecie- wprawdzie nie było mnie teraz w Kraku, ale zapewniam, że to doskonałe towarzystwo dla każdego:)

    OdpowiedzUsuń