poniedziałek, 3 grudnia 2012

To już w sobotę...

W sobotę nasze spotkanie:) Pamiętacie???:))
Mam nadzieję, że wszystkie osoby , które miały ochotę przyjść zjawią się na przedświątecznym spotkaniu...:))

Trochę spraw organizacyjnych dla nowych osób:
Spotkanie zacznie się o godz. 11.00 i potrwa tak jak zawsze do 16.00 ( oczywiście każdy może dołączyć jak i również wyjść o której mu pasuje)
Miejsce spotkania tak jak zawsze:
Gimnazjum nr 28
ul.Bujaka 15 - Osiedle Kurdwanów

Bilet wstępu tak jak ostatnio 10 zł  jeśli ktoś ma ochotę może przynieść jakieś słodkości lub wodę mineralną czy jakiś soczek.
10 zł to darowizna dla Świetlicy terapeutycznej "Ikar"
Jeśli ktoś ma ochotę to proszę przynieść coś słodkiego, ewentualnie może być groszowa składka na kawę i herbatę ( ale chyba jeszcze mamy jakieś zapasy z ostatniego spotkania) 
 

Wszystkie nowe uczestniczki bardzo prosimy o przyniesienie jeśli to możliwe swoich prac w celu zaprezentowania swojego talentu:)) my chętnie wszystko pooglądamy:)) 
Pozdrawiam
Grodzia 

19 komentarzy:

  1. Ja też zaklepuje o ile mnie nie zasypie :) Mam pytanie techniczne, jakim autobusem mpk najlepiej dojechać i jak nazywa się najbliższy przystanek? Tej części Krakowa w ogóle nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może po prostu podam przystanki:
      tramwajowy - Kurdwanów
      autobusowy - Bujaka
      Wejdż na jakdojadę.pl i wszystko Ci powiedzą :)

      Usuń
    2. kochana pojedziesz przez Łapanów? jeśli tak to możemy jechać razem:) odezwij się na meila:)

      Usuń
    3. Iwonko a ja miałam nadzieje ze z Bochni pojedziesz :(

      Usuń
    4. Z centrum miasta najlepiej dotrzeć tramwajem (chyba 7 i ... bo ostatnio zmieniły się trasy linii tramwajowych) i należy wysiąść na końcowym przestanku przy pętli tramwajowej na Kurdwanowie. Drugie rozwiązanie to autobus nr 179 i wówczas wysiąść na przystanku przy ul. Bujaka ... potem przejść na drugą stronę ulicy i jakieś 100m i jesteś na miejscu :-) Zapraszamy!
      Natomiast jeśli jedziecie od strony Wieliczki, to wysiąść przy Castoramie czy Bonarce i tam wsiąść w autobus nr 179.
      Zapraszamy!!!

      Usuń
    5. Dziękuję bardzo za pełną informację :)

      Usuń
  2. Ja będę. Ba! Muszę być, bo obiecałam choinkę i Marcinkowe sprawy trzeba załatwić :)

    Proponuję, aby wszystkie z nas przyniosły to, co zrobiły, bo ja tam mogę wszystko oglądać, a nie tylko prace nowicjuszek : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba musiałabym ciężarówkę zmówić żeby przywieść to wszystko co zrobiłam w ostatnim czasie:)) ale jasne dziewczyny przynoście wszystko co chcecie pokazać:)

      Usuń
    2. Może być i ciężarówka : )
      Ale przynieś coś :))

      Usuń
  3. buuuuuuuuu... ja znowu nie dam rady- tym razem z powodu Zawodów strażackich... małżonek -Strażak ochotniczy ...
    a juz się szykowałam... przepraszam bardzo.... może na jakieś styczniowo -lutowe spotkanie w końcu dotrę... wy już się będziecie znac jak "łyse konie" a ja nowicjuszka... he,he...
    gdyby nie fakt, że te zawody są w Wieliczce i dla rodzin jest tańsze wjście do kopalni, to bym przyjechała z chłopakami... ale oni wolą kopalnię, więc niestety...
    eh, sorki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie życie...szkoda wielka...ale wiem, że kiedyś w końcu do nas dotrzesz!:) buziaki:)

      Usuń
  4. No ja się Twardo z Alicją wybieram, chciałabym zrobić wianek z papierowej wikliny, a jak starczy czasu to i choinkę. Przywiozę 5 pierniczków uszytych specjalnie na kiermasz dla Marcinka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie nie będzie i tym razem ;( bawcie się dobrze i niezapomnijcie o fotkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Donoszę, że sala na sobotę potwierdzona!!!
    Od godziny 9 do 12 dzieciaki ze świetlicy będą miały Mikołaja, ale to na sali gimnastycznej. Sala świetlicy jest do naszej dyspozycji :-)))
    W takim razie ... DO ZOBACZENIA!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja te będę z dziecięciem, oczywiście. Ale ja tym razem krótko niestety :(

    OdpowiedzUsuń