wtorek, 4 grudnia 2012

Witam! Jestem Iza :)

Witajcie! Mam na imię Iza i dołączyłam właśnie do Waszego Grona :)
Moją pasją jest dekorowanie wnętrz w moich ulubionych stylach: shabby chic, prowansalskim, romantycznym, retro i vintage (jest tego trochę) ;) Uwielbiam szyć w rękach :) Od najmłodszych lat coś szyłam, szydełkowałam, wyszywałam, robiłam na drutach. A teraz po długich latach wróciłam "do korzeni" i odnalazłam w tym swoją prawdziwą pasję. Zmęczona problemami życia codziennego, zestresowana trudnymi obowiązkami w pracy, odnajduję siebie w tworzeniu szmacianych ozdóbek :) Fascynują mnie również wszelkiego rodzaju przeróbki, odnawianie (czy też bardziej postarzanie) ciekawych "mebli z duszą" i wszystkie inne prace rękodzielnicze :) To było moje pierwsze serduszko, uszyte w lecie i tak właśnie złapałam bakcyla ;)
Ostatnio uszyłam takie do mojej kuchni:
Pierniczki dla Marcinka sprawiły mi ogromną radość :) szczególnie, że moje dziewczynki bardzo się przy tym udzielały :)
Tutaj przeróbka witrynki:
Dwa miesiące temu postanowiłam, że jednak założę swojego bloga, gdzie będę mogła spisywać wszystkie moje poczynania i myśli :) Chętnie będę się dzielić tym wszystkim z Wami, jak i również uczyć się od Was. No to oficjalnie jestem na pokładzie ;) Iza (iska_k)

10 komentarzy:

  1. Witaj w Naszym gronie i do zobaczenia na spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Iza! :)
    wszystko, co przedstawiłaś na zdjęciach jest śliczne!:) Pierniczki mnie urzekły:)

    pozdrawiam
    Kaja

    OdpowiedzUsuń
  3. witamy na pokładzie:) i do zobaczenia w sobotę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj w gronie szalonych:) na pewno pięknie się wkomponujesz w te szeregi, gdzie każdy ma jakiś swój pomysł na życie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałości ! jej ja zupełnie nie mam czasu pomyśleć o moim skromnym domku ...tyle mam inspiracji a na wszystko brakuje mi czasu..pozdrawiam cieplo Kasia tendom.p

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie udekorowałaś domek.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wreszcie Cie znalazłam!!! Ile razy wchodziłam na Wasz blog nie miałam pojęcia jak trafic do Ciebie:) I dzisiaj kolejne podejście i udało się! Wreszcie widzę Twoje prace...są świetne:)
    Pierniczki super i ta witrynka...tak trzymaj!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń