czwartek, 27 grudnia 2012

Powitanie

Witam wszystkich, cieszę się, ze mogłam dołączyć do grona małopolanek. Mam na imię Joanna i nie lubię swojego imienia w jego pełnym brzmieniu. Od niedawna prowadzę bloga
U Olinki , gdzie prezentuję swoje prace, opisując szczegółowo techniki wykonania. Swoją przygodę z rękodziełem zaczęłam od decoupage, potem, zafascynowana Tildą, zaczęłam szycie, powoli też gromadzę materiały do srapbookingu, mając nadzieję, że odnajdę się również w tej dziedzinie. Prywatnie jestem żoną swego męża:) oraz mamą małej Heli. Córka przejmuje pasje po mamie i bardzo chętnie pomaga w tworzeniu. Zainteresowanych decoupage, tu się czuje najbardziej kompetentna, zapraszam do zadawania pytań, pomogę, poprowadzę, tak jak mnie kiedyś jakaś internetowa dobra dusza wprowadzała w skomplikowane zagadnienia, niestety zgubiła się gdzieś w blogowym gąszczu i nawet podziękować nie mogę. Pozdrawiam wszystkich.

6 komentarzy:

  1. witamy bardzo serdecznie kolejną małopolankę...:)) bardzo się cieszę, że nasze grono tak szybko się rozrasta:))

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że tempo rozrastania jest imponujące:) witam w załodze kolejną młodą mamę co widać na fotce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, rośniemy, rośniemy :) Witaj Asiu!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na moje candy http://uolinki.blogspot.com/2012/12/candy-u-olinki.html

    OdpowiedzUsuń