środa, 26 grudnia 2012

Witam i ja

Witam Was serdecznie i od razu dziekuję, że przyjęliście mnie do swego grona :)

Na imię mam Magda i jestem żoną, a od niedawna (2 miesiące) mamą najukochańszego szkraba na świecie. No i oczywiście małopolanką (krakuską) pelną gębą :)
Poza tym tworzę -> dumnie zabrzmiało :)
Od dawien dawna uwielbiałam malować, uwielbiałam zapach farby, a w rękach jak nie ołówek, kredki, pisaki, pastele to farby ... niestety z biegiem lat moja pasja została przytłoczona przez chorobę cywilizacyjną jaką jest "permanentny brak czasu"... uratowała mnie jednak ciąża i fakt, że musiałam siedzieć w domu - zwariowałabym nic nie robiąc - więc wróciłam nieśmiało do malowania. Na poczatku myślałam - kobieto z czym do ludzi, tyle lat nie trzymałaś pędzla w dłoni i teraz chcesz malować ? Ale to chyba jak z jazdą na rowerze - niektórych rzeczy się nie zapomina...
Niedługo minie rok odkąd prowadzę bloga, na którym pokazuję swoje twory - i w sumie to mąż mnie zmotywował do jego tworzenia.  Od tej pory po mieszkaniu walają się tubki farby, ciągle gdzieś schną pędzle, a ja w ferworze malowania zapominam o reszcie świata. Wszystko zaczęło się w ciąży więc widzę też po moim synu, że lubi spać przy mnie jak "tworzę", lubi czuć tą atmosferę kiedy coś robię - kiedy maluję :) Mam nadzieję, że jak podrośnie odkryje w sobie jakiś talent, którego nie odstawi na bok jak niegdyś jego mama.
Mój blog to babskieblogowanie.blogspot.com, bo zaczęłam od typowo babskich rzeczy - bransoletek - i właśnie bransoletka powstała jako pierwsza :) a później posypały się nowe pomysły i nowe rzeczy, które wciąż ozdabiam :)
Na moim blogu można zobaczyć przede wszystkim malowane ręcznie przedmioty (decopuage mnie kusi, ale jeszcze nie próbowałam )... choć czasem zdarzy się coś innego również np. szydełkowanie :)
Lubię kombinować i uczyć się nowych rzeczy, wszystkie te twory później wrzucam na bloga, wiec mam nadzieję, że nie znudzi Wam się jego oglądanie ;)

Oto kilka moich prac, a resztę można zobaczyć TUTAJ
















pozdrawiam i do następnego razu
Magda


13 komentarzy:

  1. Witaj! Wowwww...wszystko bardzo piękne! podziwiam ludzi malujących, bo dla mnie to inny, magiczny świat, do którego nie będę mieć nigdy dostępu... myślę, że w decoupage odnalazłabyś się idealnie :) ...taki talent jak Twój tylko pomoże Ci stworzyć wyjątkowe i nietuzinkowe "dzieła" :)
    pozdrawiam serdecznie i również zapraszam na swojego bloga:)
    Kjaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj na pokładzie :) Tworzysz piękne prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękną gwiazdę przed nadchodzącymi świętami,

    Niosę Tobie razem z życzeniami,

    Niech się spełni Twe marzenie,

    W nadchodzące Boże Narodzenie,

    Jeśli taka Twa ochota,

    Sprawię aby była gwiazdka złota,

    Bo gdy widzisz spadającą z nieba,

    Nie wypada nic innego, marzyć trzeba!

    Jedna gwiazda drugiej gwiazdce zamrugała,

    I choineczka świeci cała,

    Każdy wie że marzyć trzeba,

    Każdy chce tej pięknej gwiazdki prosto z nieba!

    i oczywiście życzę Ci - pociechy z tak wspaniałego dzidziusia ;) Buziaki Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam wszystkich, którzy mają dar, bo większość niestety musi się posiłkować zastępnikami jak np. decou- choć przyznaję frajda i tak jest:) witam serdecznie w gronie zakręconych:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękne i starannie wyglądają Twoje prace, miło będzie zobaczyć je na żywo :o). Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  6. hej
    śliczne robisz prace :)))

    fajnie że przyłączyłaś się do Nas
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. witaj, będzie nam bardzo miło poznać Cię osobiście:))

    OdpowiedzUsuń
  8. :) dziekuje za tak miłe przyjecie :)
    juz nie moge się doczekać poznania Was i Waszych pasji :)
    zaraz będę buszować po Waszych blogach i cieszyć oczy Waszymi dziełami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj! Śliczne te "malunki" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć :)
    Twój blog znam już od jakiegoś czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne prace, zwłaszcza ta pierwsza jest piękna!
    A my zapraszamy do oglądania ręcznie szytych, stylowych torebek oraz gorsetów młodej, świetnie zapowiadającej się projektantki mody, zwyciężczyni konkursu na Najlepszego Projektanta Mody Dolnego Śląska 2012: http://surrealistycznyduettworczy.blogspot.com/
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń