środa, 21 marca 2012

Rabat w Drewnianej Dolinie

Dziewczyny załatwiłam Nam tzn. wszystkim współautorkom tego bloga 10% Rabatu na wszystkie produkty w internetowym sklepie DREWNIANA DOLINA.


Jest to krakowski sklep, znajdujący się pod adresem:
Drewniana Dolina s.c. Zbigniew Zagata Marek Zagata
Ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 23H/18
31-234 Kraków
Jest to adres tylko do korespondencji, natomiast zamówione produkty można odebrać w magazynie 
na Al. 29 Listopada!!!!
Także, zrobione zakupy będzie można odebrać osobiście, jeśli ktoś będzie chętny do zrobienia zakupów to proszę się ze mną skontaktować to napiszę jak uzyskać rabat. Zresztą omówimy to na pierwszym spotkaniu, jak to wszystko dobrze zorganizować. Może mi się jeszcze uda coś załatwić:)))
Pozdrawiam
Iwona

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę tam wbić, bo na pewno mają coś co ja potrzebuję, ale jeszcze o tym nie wiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. OJ DZIEKUJEMY CI KOCHANA;-))))

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! jestem pod wrazeniem Iwonko! jestes bardzo operatywną osóbką- zazdroszcze energii... mi jakoś siadło...

    OdpowiedzUsuń