niedziela, 11 marca 2012

WITAM SERDECZNIE WSZYSTKICH;-)))))Mam na imie Mirka, w swiecie blogowym jestem Maciejką  .Dziękuje Grodziu za zaproszenie, bardzo jest miło. Teraz odrobine o sobie. Malopolanka jestem ,,z przerwami'';-) Urodzilam sie w malopolsce ale w wieku trzech lat wywialo mnie na Sląsk.Jednak po 33 latach wrocilam z powrotem w rodzinne strony i od dwoch lat mieszkam w malopolsce( wiec juz wiadomo ile mam lat;-)))). Z zawodu jestem pielegniarka, obecnie na urlopie wychowawczym. Mama 2,5 letniej Antosi i 12 letniego Kacpra. no i oczywiscie zona wiecznie mlodego meza;-) Lubie zawsze czyms zajmowac rece, to mnie uspokaja i wprawia w dobry humor. Probuje przygody z decoupagiem, krzyzykuję, troszke szyję (z przewaga na troszke) i i wogole probuje tak wszystkiego po trochu. Tylko szydelko mnie jakos nie polubiło;-(  Uwielbiam przegladac blogi wszystkich zdolnych dziewczyn i niezmiernie i niezmiennie sie zachwycam;-))))Jest jedną wielką kopalnią inspiracji i pomyslow;-) Mysle kochane dziewczyny ze i od Was sie mnostwa naucze.  POZDRAWIAM WAS WSZYSTKIE SERDECZNIE;-)))))))))))))))))))

10 komentarzy:

  1. Witaj Mirko ... miało Cię poznać :-) Fajnie, że jest nas coraz więcej! Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się Maciejko, że jesteś:)! Miło Cię poznać...:)
    jak zauważyłyście ustawiłam banerek i tło pod tytułem tylko jeszcze muszę je powiększyć, Joasiu napisałam do Ciebie meila z prośbą o pomoc:) jeśli macie jakieś uwagi to piszcie! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :) ja też jestem z małopolski, fajny blog ... chętnie tutaj będę zaglądać

    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. witaj Maciejko,miło Cię zobaczyć i bliżej poznać.Mam dużo rodzinki w Małopolsce ,mieszkają tam zyczliwi i fajni ludzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, witaj :) Jak to miło się ponownie spotkać:)

    OdpowiedzUsuń