piątek, 25 maja 2012

Pora się przywitać

Witam serdecznie w świecie Małopolanek
Mam na imię Joanna w świecie internetu znana jako jooassia lub Bellart z bloga Hand Made in Bellart
Urodziłam się w Częstochowie mieszkam w Dąbrowie Górniczej ale praktycznie każda wolną chwilę spędzam z rodzinką w Małopolsce i nieważne czy to Jura ,Beskidy, Gorce, Tatry czy środek dużego miasta ten region ciągnie mnie jak magnes.
Na co dzień jestem mamą dwójki urwisów, z zawodu kosmetyczką i stylistką paznokci a w wolnych chwilach twórczą duszą.


7 komentarzy:

  1. super, że jesteś z nami:))

    OdpowiedzUsuń
  2. serdecznie witam w gronie zapaleńców:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam;-)oj ciekawa jestem tych szydelkowych cudeniek..oj nie wiem czy uda mi się podjąć wyzwanie..musiałby to być jakiś cyklop-bo tylko oko jakoś mi wyszło;-))pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuje za takie miłe przyjęcie :)

    OdpowiedzUsuń