wtorek, 29 maja 2012

Trzecie spotkanie Małopolanek

Witajcie moje drogie...:))
Trzecie spotkanie planowałyśmy zrobić w niedzielę 24 czerwca dla osób które nie mogą w sobotę. Jednak nie da rady... już teraz wiemy na 100%, że w niedzielę nikt nas nie wpuści do świetlicy....także niedziela odpada...
Spotkanie więc odbędzie się 23 czerwca w sobotę....proszę napiszcie czy sobota może być i kto ewentualnie byłby obecny i czy będą dziewczyny które zajmują się sutaszem, żeby mogły nas nauczyć tej techniki..:))

Pozdrawiam
Grodzia

14 komentarzy:

  1. ja tak bliżej spotkania się określę ale mam nadzieję że będę :))):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja postaram się być mimo, iż to środek sesji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia sesję pewnie przejdziesz błyskawicznie znając Twoje zdolności matematyczne:)

      Usuń
    2. Nie... Wy nie znacie moich zdolności matematycznych :D wszystko przez moje lenistwo. :P

      Usuń
  3. w tej chwili nie potrafię się określić, bo to zależy czy moje dziecko będzie i czy będę miała metę na miejscu? Określę się bliżej terminu- pozdrawiam/ znaczy moje dziecko też ma sesje całkiem jak Kasia nie widzeić czemu?:(/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sobota też jest OK. Dołożę wszelkich starań, żeby być :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja ... z definicji będę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze, szkoda, ze niedziela nie ... zobaczę...

    OdpowiedzUsuń
  7. powinnam być ale wiadomo bliżej terminu potwierdzę ostatecznie;-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już wiem, ze mnie nie będzie bo tego dnia mam imprezę urodzinowa przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby to była niedziela obskoczyła bym obie 'imprezy' a tak nie jest to wykonalne.

      Usuń